Порядок розгляду кредитною спілкою звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту

 Порядок розгляду кредитною спілкою звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту

 Порядок розгляду КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ «ФОРУМ-КРЕДИТ» звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту: 

Споживач має право звернутись до КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ «ФОРУМ-КРЕДИТ» зі скаргою за адресою кредитної спілки: 43021, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 20, квартира  (офіс) 4 .

У разі звернення Споживача до КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ «ФОРУМ-КРЕДИТ» із зверненням (скаргою), голова правління кредитної спілки має розглянути таку скаргу та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства. Також, таке звернення (скарга) має бути розглянуто ревізійною комісією кредитної спілки на найближчому після його (її) надходження засіданні з подальшим поданням висновків на розгляд компетентних органів кредитної спілки або надання письмової відповіді споживачу безпосередньо протягом місяця. 

Споживач має право звернутись із зверненням (скаргою) (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг), до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб, зокрема, до Національного банку України за адресою: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

Посилання на розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Описание: http://ksmvs.naksu.org/clear.gif